Contact met ons: Contact met Tennis Totaal 06 20 53 84 36 E-mail Tennis Totaal

Tennis Totaal - Tennisservice Noord
×
 x 

Winkelwagen is leeg
Winkelwagen
Winkelwagen is leeg

Afkoelingsperiode

Het kan voorkomen dat u bestelde product(en) na ontvangst naar ons wilt retourneren.
U mag dit uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling (de zogenaamde afkoelingsperiode).
Tennisservice Noord/Tennistotaal zal vervolgens de aankoopwaarde van producten binnen 10 dagen crediteren indien de producten en de verpakking in dezelfde staat worden geretourneerd als bij de levering het geval was. Producten mogen uit de verpakking worden gehaald, maar dienen ongebruikt, als nieuw, in een onbeschadigde verpakking (gelijk aan de originele verpakking) en compleet met alle toebehoren te worden geretourneerd.


Retourneren n.a.v. een defect

Defect bij Levering:

Het kan voorkomen dat een product bij levering defect of beschadigd is. In dat geval dient u zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen, een schriftelijke melding of een melding per email aan ons te doen. Alleen na onze goedkeuring kan het product binnen 11 dagen (na ontvangst van de bestelling) naar ons teruggestuurd worden. Deze zending moet u gefrankeerd doen, u betaalt dus de verzendkosten. U ontvangt vervolgens zo spoedig mogelijk een vervangend product. Deze zending wordt door ons gefrankeerd, dus u hoeft niets te betalen bij ontvangst. Indien u niet binnen 7 dagen melding maakt van het defect bij levering van het product dan wordt het defect behandeld als zijnde garantie. Na ontvangst zullen wij het product testen op het aangegeven gebrek. Tennisservice Noord/Tennistotaalkan afhandelingskosten in rekening brengen als het gebrek niet kan worden bevestigd.

Defect binnen garantie termijn:

Het kan voorkomen dat een product defect is. In dat geval dient u zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen, een schriftelijke melding of een melding per email aan ons te doen. Wij zullen aangeven of het product naar ons gestuurd kan worden of direct naar de fabrikant. Alleen na onze goedkeuring kan het product naar ons teruggestuurd worden. Deze zending moet u gefrankeerd doen, u betaalt dus de verzendkosten. Na ontvangst zullen wij het product testen op het aangegeven gebrek. Tennisservice Noord/Tennistotaal kan afhandelingskosten in rekening brengen als het gebrek niet kan worden bevestigd of als het product door de gebruiker beschadigd is. Afhankelijk van de klacht en het product kan deze worden gerepareerd of worden omgeruild voor een vervangend of nieuw product. Hierna zal Tennisservice Noord/Tennistotaal het product weer retourneren, deze zending wordt door ons gefrankeerd, dus u hoeft niets te betalen bij ontvangst.

Indien het product buiten de garantie valt zult u een prijsopgave ontvangen.

Retourgegevens:

Tennisservice Noord
Verlengde Hoogeveensche Vaart 58
7864 TC Zwinderen (NL)

Vermeld altijd duidelijk uw gegevens in de doos en voeg een duidelijke klachtomschrijving toe. Zonder klachtomschrijving en factuur kunnen wij uw product niet in behandeling nemen.

KLANTENSERVICE

Voor vragen en support:
Bel naar: 06 20 53 84 36
E-mail:

Afdeling Verkoopondersteuning:
Bel naar: 0524 - 22 45 08
E-mail:

Bank: IBAN NL87 RABO 0126 9673 18